Subject: Teade - Pringi külas, Rannavälja tee 2, Aasranna, Tüüri ja osaliselt Rannavälja tee detailplaneeringu kehtestamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 16:22:04 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 31.07.2024
korraldusest nr 336

„Pringi külas, Rannavälja tee 2, Aasranna, Tüüri ja osaliselt Rannavälja
tee detailplaneeringu kehtestamine” (teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega ning kehtestatud detailplaneeringuga on
võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/kehtest
atud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Birgit Mägi
teabehalduse vanemspetsialist
vallakantselei
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8871

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee